Strategia Employer
Branding VolksWagen

Wyzwanie

Zaprojektowanie strategii Employer Branding odpowiadającej na potrzeby pracowników firmy, niezależnie od stanowiska i wykonywanych obowiązków. Łączącej działania zarówno dla pracowników biurowych, jak i pracowników fizycznych fabryk VW.

Nasza obserwacja w wyniku badań etnograficznych

Niedostosowanie struktury firmy do współczesnych czasów z perspektywy pracowników.

Wypracowane rozwiązanie

Nowa strategia Employer Branding, odpowiadająca na realne potrzeby racjonalne i emocjonalne pracowników (zdiagnozowane przez nich samych), obejmująca listę działań i plan wdrożeniowy na lata 2017-2019.

Przykłady zaprojektowanych działań:

• Mentoring
• Majster tunning + ocena kompetencji
• USG kompetencji
• Platforma projektów
• Projektowa ścieżka rozwoju
• Program stażowy
• Odejście na emeryturę
• Rodzina jedzie z nami
• Rotacyjny lider

Stare znaczenie

Pracuję w VW, bo jest dobrym pracodawcą.

Nowe znaczenie

Pracuję w VW, bo chcę tworzyć społeczność ludzi dumnych z miejsca, w którym są i z wykonywanej pracy.