loader image

Zaprojektowaliśmy wraz z pracownikami Grupy Kapitałowej VOX strategię dla Profili, Mebli, Drzwi i Podłóg VOX

Co zrobiliśmy?

Zapytaliśmy klientów jak z ich perspektywy wygląda proces projektowania mieszkania i domu oraz etap realizacji. Na podstawie wniosków z tych badań sformułowaliśmy spostrzeżenia, które stały się podstawą budowania nowej strategii. Prace nad jej formułowaniem rozpoczęliśmy od wypracowania misji i wizji oraz wartości dla całej grupy kapitałowej VOX. W kolejnym kroku zdefiniowaliśmy tożsamość marki i obietnicę, którą chce złożyć swoim klientom. „Wolność zaczyna się w domu”. Wolność jest wartością, która odnosi się zarówno do pięknych wydarzeń patriotycznych z historii ludzkości, jak i do wolności osobistej, poczucia spełnienia, możliwości życia w zgodzie ze sobą. „To, jak żyjemy zależy w dużej mierze od tego, jak mieszkamy. Obietnicą marki są wnętrza, w których klient będzie sobą.”

 

 

 

Do jakiego wniosku
doszliśmy wspólnie?

Budowa domu i urządzanie mieszkania należą do najbardziej emocjonalnych i stresujących czynności, jakich ludzie podejmują się w życiu.

 

Co powstało?

Strategia biznesowa jednej wspólnej marki VOX (bez podziału na meble, drzwi, podłogi i profile), a w jej ramach wspólna tożsamość, DNA designu, portfolio produktów. Zaprojektowana została ścieżka klienta wraz z nazwaniem konkretnej wartości, jaką firma ma dostarczyć swoim klientom. Produktem stały się nie meble, drzwi, podłogi, a funkcjonalne wnętrza. Korzyścią emocjonalną zaś jest „flow”, które klient odczuwa dzięki wsparciu w uwolnieniu jego kreatywności. Połączenie próby głębokiego zrozumienia człowieka z podarowaniem mu wolności twórczej daje możliwość stworzenia przestrzeni, o której się marzy bez kompromisów. Tworzenie to w obrębie marki ma przebiegać dla klienta w bezpieczny oraz wygodny sposób.

 

 

 

Wartość dodana

Kultura organizacyjna oparta o wartości: indywidualizm, wolność tworzenia, luźne relacje wewnątrz firmy. Umocowanie myślenia procesowego odpowiadającego za innowacje i doświadczenia klientów (customer experience) na stałe w organizacji.

Stare znaczenie

Kupuję meble, drzwi i podłogi, żeby urządzić wnętrze swojego domu/mieszkania.

 

Nowe znaczenie

Tworzę wnętrze, w którym będę czuł się sobą.

LinkedIn
Share