Specjalizuje się w prowadzeniu badań jakościowych, którymi zajmuje się nieprzerwanie od 1996 roku.
W swojej pracy łączy różne metody badań jakościowych takie jak: Indywidualne Wywiady Pogłębione (IDI), Zogniskowane Wywiady Grupowe (FGI), metodę etnograficzną, obserwacje, metodę warsztatową, analizę materiału fotograficznego i filmowego. Szczególnie interesuje się badaniami na użytek tworzenia innowacji.
W polu jego zainteresowań są także: badania wpływu emocji na decyzje zakupowe, badania interakcji przestrzeni i człowieka, badania ścieżki klienta, badania satysfakcji klientów, badania wizerunkowe, badania insightowe, badania prototypów produktów i opakowań oraz testowanie projektów reklam.
Zrealizował badania jakościowe dla firm oraz instytucji z różnych branż, w tym m.in.: PARP, Uniwersytet SWPS, Urząd Miasta Poznania, Urząd Miasta Kalisz, Sanitec Koło, Meble Vox, Profile VOX, KRONOPOL, BOLSIUS, ALVO Medical, Browar Fortuna, Międzychód Nowicka Sp. j., PBH Quiosque, Harpo Sp. z o.o.
Prowadzi również zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie SWPS.