Jesteśmy różni i to nas łączy. Jako interdyscyplinarny zespół wierzymy, że mądre i świadome rozwiązania w biznesie służą człowiekowi i jego otoczeniu. Inspirujemy innych do poszukiwania potencjału, a odkrytą siłę przekładamy w rzeczywiste usługi i produkty, które stają się doświadczaniem.

Nasz zespół

Anna Wróblewska
Anna Wróblewska
CEO
Anna Wróblewska
CEO

Założycielka Metaphor, Partner i szef Concordia Design Consulting (innovation&design management). Jedna z pierwszych w Polsce konsultantek Design Management, zajmujących się budowaniem strategii firm i marek, rozwojem oraz wdrażaniem nowych produktów, i usług, a także usprawnianiem pracy zespołów projektowych w oparciu o autorską koncepcję łączenia kilku metodologii m.in.: design management, design thinking, user experience, service design, coaching w branży wyposażenia wnętrz, fashion, FMCG, IT oraz dla organizacji, instytucji rządowych i pozarządowych. Autorka i kierowniczka merytoryczna pierwszych w Polsce studiów podyplomowych „Zarządzanie innowacją. Design Management” na Uniwersytecie SWPS. Wykładowca w School of Form.

Jako trenerka ICF PCC i humanistka łączy techniki coachingu z w autorską metodologię pracy nad strategiami dla firm, która centralizuje potrzeby człowieka w budowaniu rozwiązania. * Wśród jej klientów są m.in. VOX, ENEA, Kronopol, Leroy Merlin, Classen, Międzychód, Sagra Technology, SITAG Formy Siedzenia, ALVO Medical, Quiosque, Tatrzański Park Narodowy, Ministerstwo Środowiska, LIDL, , Ministerstwo Środowiska, Gazeta Wyborcza, ENEA, BZ WBK, Urząd Miasta Poznania — wielokrotnie nagrodzeni za innowacyjne projekty. Firma VOX została uhonorowana nagrodą „Dobry Wzór” Instytutu Wzornictwa Przemysłowego jako najlepszy nowy produkt w Polsce w 2011 r, a także nagrodą Must Have na Łódź Design Festival. Za stworzoną przez Annę Wróblewską strategię rozwoju, firma Meble Vox została wyróżniona w konkursie Design Management Europe Award 2009 jako jedyna firma z Europy Środkowo — Wschodniej.

Piotr Wróblewski
Design Mangment Consultant / Metaphor Partner
Piotr Wróblewski
Design Mangment Consultant / Metaphor Partner

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Studiów podyplomowych
Marketing oraz Design Management. Trener i konsultant Design Management w Concordia Design Consulting. Zajmuje się budowaniem strategii firm, marek oraz rozwojem i wdrażaniem nowych produktów i usług, a także usprawnieniem pracy zespołów projektowych m.in. w branży FMCG, wyposażenia wnętrz, dla różnych instytucji, producentów i dystrybutorów (VOX, Międzychód, VW Poznań, BZ WBK, Alvo Medical, SAGRA Technology, ENEA). Współautor strategii komunikacji marek,
m. in. dla Międzychodu, Limaro, STXNext, USWPS, School of Form, VOX (innowacyjna kolekcja mebli
dla dzieci MaMaMa). Konsultant i trener w obszarze strategii marki w największym w Polsce projekcie szkoleniowo-doradczym dla Firm Rodzinnych (150 firm) zleconym Concordia Design przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (2014-2015). Wykładowca w School of Form na kierunku Zarządzanie Innowacją - Design Management.

Michał Głowacki
Consultant / IT Expert / Metaphor Partner
Michał Głowacki
Consultant / IT Expert / Metaphor Partner

Absolwent Politechniki Poznańskiej oraz Wyższej Szkoły Bankowej

Ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe zdobywał w branży motoryzacyjnej, bankowej i fashion — zaczynając od poziomu specjalisty, a kończąc na poziomie zarządu firmy. Posiada szerokie i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów w międzynarodowych korporacjach.
Współautor strategii rozwoju marek Skoda, Seat, Audi, VW oraz Hyundai na rynku polskim. Współautor fuzji największych motoryzacyjnych firm na rynku polskim — Skoda Auto Polska oraz Kulczyk Tradex. Wspierał rozwój oferty VW Banku na rynku lokalnym, odpowiedzialny za obszar technologiczny w digitalizacji marki Skoda na rynku polskim. Przez ostatnie lata odpowiadał za projektowanie i wdrożenia systemów ofertowania klientów oraz automatyzację zbierania danych osobowych dla grupy VW (VW Group oraz VW Finansials) oraz grupy Hyundai.

Wojciech Ozdowski
Badacz / Trener Design Thinking
Wojciech Ozdowski
Badacz / Trener Design Thinking

Absolwent psychologii na Uniwersytecie SWPS. Trener Design Thinking
i badacz w zespole Concordia Design Consulting. Uczestniczył w procesach strategicznych i rozwoju nowego produktu /usługi opartych o metodologię design thinking m.in. dla firm z branży oświetleniowej, medycznej, wyposażenia wnętrz, IT, w tym Kanlux, Bolsius, Harpo, oraz instytucji, Miasta Poznań, Uniwersytetu SWPS, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Obszary zainteresowań i aktywności z zakresu badań kultury organizacji, współtworzenie zespołów zadaniowych/projektowych, wpływu stresu na dobrostan człowieka, komunikacja między ludźmi i wglądu w siebie jako najważniejsze narzędzia rozwoju potencjału człowieka.

Paulina Krzyształowicz
Project Manager
Paulina Krzyształowicz
Project Manager

Absolwentka im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz User Expirience Design na SWPS we Wrocławiu. Project Manager w Concordia Design Consulting. Doświadczenie zdobywała w strukturach Banku Zachodniego WBK – zaczynając od doradcy klienta zagranicznego, trenera customer experience a kończąc jako specjalista e-commerce
w Departamencie Bankowości Mobilnej i Internetowej.
Posiada doświadczenie w projektach międzynarodowych, wielokrotnie brała udział w wymianie doświadczeń i wiedzy w ramach Grupy Santander. Entuzjastka idei customer experience, którą z powodzeniem wdrażała w strukturach Call Centre banku. Researcherka ciągle szukająca innych punktów widzenia.

Marcelina Hęćka
Bussines Unit Manager
Marcelina Hęćka
Bussines Unit Manager

Absolwentka ICAN Institute kierunku Management.
Business Unit Manager w Concordia Design Consulting. Biegły menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju, dyplomowany trener sprzedaży i komunikacji. Doświadczenie menedżerskie zdobyła pracując dla jednej z poznańskich uczelni wyższych, gdzie zarządzała Działem Sprzedaży, Biurem Karier oraz Biurem Współpracy Międzynarodowej. Organizuje pracę działów, motywuje, kilkukrotnie brała czynny udział w restrukturyzacji firmy  i skomplikowanych procesach zmiany, z sukcesami wprowadzała narzędzia i procedury związane z zarządzaniem kontaktem z klientami. Ekspert w dziedzinie komunikacji i wywierania wpływu na ludzi, pasjonatka budowania relacji.

Sonia Przybył
Badacz / Trendwatcher
Sonia Przybył
Badacz / Trendwatcher

Absolwentka Socjologii i Nowych mediów na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz Design Thinking - Zarządzanie innowacją na USWPS - School of Form w Poznaniu.
Doświadczenie zdobywała w branży kreatywnej współpracując z liderami rynku modowego jako strateg oraz redaktor life-stylowy (Fashion Biznes, Craftsberg, F5, Onet.pl, Noizz, G’rls Room).
Wykształcenie zakresu nauk społecznych i innowacji wykorzystuje w analizie oraz prognozie trendów i rynku, które tworzyła dla m.in: Park Technologiczny YouNick, Alfa Bridge, Diligent oraz Allegro Group.
Publicystycznie i naukowo rozwija zagadnienia trendu w perspektywie społeczno - kulturowej.

Pracowaliśmy dla