loader image

Rozwiń bio

Doktoryzuje się z zakresu analizy i prognozowania trendów na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Absolwentka Socjologii i Nowych mediów na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz Design Management – Zarządzanie Innowacją na Uniwersytecie SWPS – School of Form w Poznaniu. Doświadczenie zdobywała w branży kreatywnej pracując jako strateg oraz redaktor life-stylowy (Fashion Biznes, Craftsberg, F5, Onet.pl, Noizz, G’rls Room). Wykształcenie z zakresu nauk społecznych i innowacji wykorzystuje w analizie oraz prognozie trendów i rynku, współpracując m.in. z: NOTI, Parkiem Technologicznym YouNick, Diligent, IKEA, Allegro Group, Lorenz Snack-World, Harpo, Urzędem Miasta Poznań, Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, Uniwersytetem SWPS i Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego. Prowadzi zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, Uniwersytecie SWPS oraz w Collegium da Vinci.
LinkedIn
Share