loader image

I edycja Konferencji Innovation & Design Management Conference

Pierwsza w Polsce konferencja poświęcona projektowaniu biznesu i innowacji
I edycja Konferencji Innovation & Design Management Conference

29-30 sierpnia 2019 roku, wspólnie z Pulsem Biznesu, zorganizowaliśmy pierwszą edycję konferencji Innovation & Design Management Conference.

Podczas 2 dni spotkań, wspólnie z prelegentami i gośćmi wydarzenia szukaliśmy odpowiedzi na pytanie „Jak połączyć metodyki projektowe – design thinking, service design, user experience, product design, lean startup, by skutecznie zmieniać strategię, kreować markę i tworzyć nowy produkt lub usługę?”.

Wydarzenie to było wspaniałą okazją do zapoznania się z metodologią „Innovation & Design Management”, które wykorzystujemy w naszej pracy na co dzień, podczas tworzenia przełomowych rozwiązań biznesowych.

Innowatorzy to często nie są jednostki

Jak wspomina konferencję Anna Wróblewska: „Innowatorzy to często nie są jednostki, które wpadają na błyskotliwą ideę. To bardzo często pary osób, które myślą o realizacji tego samego celu, ale w zupełnie odmienny sposób. I cała sztuka tworzenia nowych rozwiązań polega na tym, żeby umieć połączyć perspektywy w jedną, synergiczną całość.”.

Konwencja wydarzenia była pomyślana w taki sposób, aby wystąpienia przeprowadzić w formule partnerów sparringowych i warsztatów.

1 Edycja wydarzenia Innovation & Design Management Conference
Celem konferencji w 2019 roku było:

  • wykorzystanie metodyk myślenia projektowego w tworzeniu innowacji,
  • promowanie dobrych case studies polskich i zagranicznych firm,
  • inspirowanie pokoleniem młodych start upowców,
  • szerzenie wiedzy na temat design managementu, który swoją definicją obejmuje nie tylko zarządzanie procesem projektowym, ale także tworzenie strategii firm w oparciu o design, służy wsparciu innowacyjności, wzmacnianiu biznesu i tworzeniu marek globalnych,
  • a także networking uczestników konferencji.

Zachęcamy do wysłuchania inspirującej rozmowy Michała Głowackiego (Konsultant UX i IT, Metaphor) z Rafałem Roszakiem (Investment Director, YouNick Mint), będącej jedną z zapowiedzi wydarzenia. Eksperci zastanawiają się, czy Facebook rzeczywiście jest idealnym efektem zastosowania metodyk projektowych i odpowiedzią na realne potrzeby jego użytkowników, a także odpowiadają na pytanie, czym są i czy warto szukać „złóż złota” w biznesie:

Polecamy także rozmowę Anny Wróblewskiej (CEO Metaphor) i Piotra Voelkela (Założyciel Uniwersytetu SWPS i VOX) na temat innowacji, która pełna jest zaskakujących metafor 😉 Rozmowa ta była również jedną z zapowiedzi nadchodzącej konferencji:

Jak powiedział jeden z uczestników pierwszej edycji wydarzenia Maciej Pokrzywiński (IT Company):

„Wszyscy myślą, że innowacja, rozwój to rozszerzanie swoich usług, wchodzenie na inne rynki, wymyślanie czegoś innego. W naszym przypadku innowacyjne było to, że zrezygnowaliśmy praktycznie z 70% naszych usług. Byliśmy wcześniej „dynamicznie rozwijającą się firmą”, która wchodząc do klienta mówiła, że załatwi wszystko od A do Z. Po całym procesie innowacyjnym zrozumieliśmy kim jesteśmy.”.

W 2021 roku przyszło nam zorganizować drugą edycję wydarzenia, które szerzej zostało opisane TUTAJ.

Innovation & Design Management Conference
LinkedIn
Share