Do jakiego wniosku doszliśmy?
Firma Lorenz Balsen Snack World poszukiwała nowoczesnego programu stażowego. Uznaliśmy, że kluczem jest odpowiednie zdiagnozowanie potrzeb studentów, a także zapewnienie im realizacji w przyszłej ścieżce zawodowej.
Jak pracowaliśmy?
Zdiagnozowaliśmy trendy na rynku pracy w zakresie zmian społeczno-kulturowych. Przeprowadziliśmy badania, analizy danych oraz pogłębione wywiady indywidualne ze studentami w przedziale wiekowym 18-26. Rozmawialiśmy również z osobami współpracującymi w ramach stażu z biznesem. Rozwiązania kreowaliśmy wspólnie z pracownikami firmy Lorenz Bahlsen Snack World podczas sesji i warsztatów co-creation. Dzięki uzyskanej perspektywie 360-ciu stopni dowiedzieliśmy się, jak będzie wyglądać poszukiwany scenariusz pracy w przyszłości oraz które potrzeby i wartości w perspektywie 5 lat będą najsilniej oddziaływać na rynek.
Co wypracowaliśmy?
Wstępną koncepcję programu stażowego uwzględniającego potrzeby obecnych i przyszłych studentów.
Stare znaczenie:
Program stażowy dla potencjalnych przyszłych
pracowników firmy.
Nowe znaczenie:
Program stażowy jako plan rozwojowo-strategiczny
uwzględniający indywidualne potrzeby przyszłych
pracowników firmy.