Wyzwanie
Zaprojektowanie strategii Employer Branding odpowiadającej na potrzeby pracowników firmy, niezależnie od stanowiska i wykonywanych obowiązków. Łączącej działania zarówno dla pracowników biurowych, jak i pracowników fizycznych fabryk VW.
Nasza obserwacja w wyniku badań etnograficznych
Firma z perspektywy pracowników miała niedostosowane struktury do współczesnych czasów.
Wypracowane rozwiązanie
Nowa strategia Employer Branding, odpowiadająca na realne potrzeby racjonalne i emocjonalne pracowników (zdiagnozowane przez nich samych). Strategia obejmowała także listę działań i plan wdrożenia zmian na lata 2017-2019.
Przykłady zaprojektowanych działań:
• mentoring
• majster tuning + ocena kompetencji
• USG kompetencji
• platforma projektów
• projektowa ścieżka rozwoju
• program stażowy
• odejście na emeryturę
• rodzina jedzie z nami
• rotacyjny lider
Stare znaczenie
Pracuję w VW, bo to dobry pracodawca.
Nowe znaczenie
Pracuję w VW, bo chcę tworzyć społeczność ludzi dumnych z miejsca, w którym są i z wykonywanej pracy.