Założycielka i CEO Metaphor (innovation&design management). Jedna z pierwszych w Polsce konsultantek Design Management, zajmujących się budowaniem strategii firm i marek, rozwojem oraz wdrażaniem nowych produktów, i usług, a także usprawnianiem pracy zespołów projektowych w oparciu o autorską koncepcję łączenia kilku metodologii m.in.: design management, design thinking, user experience, service design, coaching w branży wyposażenia wnętrz, fashion, FMCG, IT oraz dla organizacji, instytucji rządowych i pozarządowych. Autorka i kierowniczka merytoryczna pierwszych w Polsce studiów podyplomowych „Zarządzanie innowacją. Design Management” na Uniwersytecie SWPS. Wykładowca w School of Form.

Jako trenerka ICF PCC i humanistka łączy techniki coachingu z w autorską metodologię pracy nad strategiami dla firm, która centralizuje potrzeby człowieka w budowaniu rozwiązania. * Wśród jej klientów są m.in. VOX, ENEA, Kronopol, Leroy Merlin, Classen, , ALVO Medical, Quiosque, Harpo, Ministerstwo Środowiska, LIDL, Gazeta Wyborcza, ENEA, BZ WBK, Urząd Miasta Poznania, Lorenz Bahlsen, Uniwersytet SWPS, Raiffeisen Polbank, Volksvagen Poznan, Benefit System, NC plus, PARP — wielokrotnie nagrodzeni za innowacyjne projekty. Firma VOX została uhonorowana nagrodą „Dobry Wzór” Instytutu Wzornictwa Przemysłowego jako najlepszy nowy produkt w Polsce w 2011 r, a także nagrodą Must Have na Łódź Design Festival. Za stworzoną przez Annę Wróblewską strategię rozwoju, firma Meble Vox została wyróżniona w konkursie Design Management Europe Award 2009 jako jedyna firma z Europy Środkowo — Wschodniej.

Facebook
Facebook
LinkedIn