loader image

Rozwiń bio

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Studiów podyplomowych Marketing oraz Design Management. Zajmuje się budowaniem strategii firm, marek oraz rozwojem i wdrażaniem nowych produktów i usług, a także usprawnieniem pracy zespołów projektowych m.in. w branży FMCG, wyposażenia wnętrz, dla różnych instytucji, producentów i dystrybutorów (VOX, Międzychód, VW Poznań, BZ WBK, Alvo Medical, SAGRA Technology, ENEA). Współautor strategii komunikacji marek, m. in. dla Międzychodu, Limaro, STXNext, USWPS, School of Form, VOX (innowacyjna kolekcja mebli dla dzieci MaMaMa). Konsultant i trener w obszarze strategii marki w największym w Polsce projekcie szkoleniowo-doradczym dla Firm Rodzinnych (150 firm) zleconym Concordia Design przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (2014-2015). Wykładowca w School of Form na kierunku Zarządzanie Innowacją – Design Management.

LinkedIn
Share