Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Studiów podyplomowych
Marketing oraz Design Management. Trener i konsultant Design Management w Concordia Design Consulting. Zajmuje się budowaniem strategii firm, marek oraz rozwojem i wdrażaniem nowych produktów i usług, a także usprawnieniem pracy zespołów projektowych m.in. w branży FMCG, wyposażenia wnętrz, dla różnych instytucji, producentów i dystrybutorów (VOX, Międzychód, VW Poznań, BZ WBK, Alvo Medical, SAGRA Technology, ENEA). Współautor strategii komunikacji marek,
m. in. dla Międzychodu, Limaro, STXNext, USWPS, School of Form, VOX (innowacyjna kolekcja mebli
dla dzieci MaMaMa). Konsultant i trener w obszarze strategii marki w największym w Polsce projekcie szkoleniowo-doradczym dla Firm Rodzinnych (150 firm) zleconym Concordia Design przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (2014-2015). Wykładowca w School of Form na kierunku Zarządzanie Innowacją – Design Management.