loader image

Międzynarodowe targi Warsaw Home & Contract

Warsaw Home & Contract 2018

W październiku 2018 r. podczas Design Forum, które odbyło się w trakcie targów Warsaw Home & Contract, Anna Wróblewska i Michał Głowacki opowiadali o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie.

Podczas wykładu „Customer experience – spersonalizowany produkt, marketing i sprzedaż dzięki nowym technologiom” nasi przedstawiciele zdradzili przepis na projektowanie usług i produktów trafiających w potrzeby użytkowników, dzięki połączeniu: sztucznej inteligencji, metodyki design thinking & innovation oraz user experience.

 

Wyzwanie dla biznesu, nowe technologie i metodyki myślenia projektowego

Największym wyzwaniem dla biznesu jest połączenie wartości humanistycznych z zarabianiem pieniędzy. Towarzyszy temu niska świadomość możliwości wykorzystania nowych technologii do lepszego rozpoznania potrzeb konsumentów, nadchodzących trendów oraz świadomego zarządzania relacjami z klientami. Problemem jest też umiejętność sięgania po zgromadzoną wiedzę w organizacji, która jest zwykle rozproszona i w związku z tym trudna do wykorzystania w budowaniu przewagi konkurencyjnej opartej na silnych relacjach z klientem i kastomizacji produktów.

Rozwiązaniem jest połączenie nowych technologii z metodykami myślenia projektowego, m.in. design thinking & innovation oraz user experience, które stawiają potrzeby człowieka w centrum zainteresowań. Wykorzystanie sztucznej inteligencji umożliwia wnioskowanie z różnych źródeł wiedzy o kliencie i rynku, optymalizuje zaangażowanie zasobów w firmie oraz pozwala klientom dostosować produkty do swoich oczekiwań, wpływając na ich pozytywne doświadczenie. Paradoksalnie, digitalizacja marketingu i sprzedaży może „uczłowieczyć” relacje firma – klient.

Warsaw Home & Contract

 

Czym są międzynarodowe targi Warsaw Home & Contract?

Warsaw Home & Contract to wielki koncept obejmujący wszystkie sektory z dziedziny architektury i designu. Targi Warsaw Home & Contract bardzo szybko stały się najważniejszym wydarzeniem branżowym w tej części Europy. Wydarzenie co roku przyciąga czołowych designerów, producentów, właścicieli sklepów, architektów, projektantów wnętrz i klientów indywidualnych, stanowiąc dla wszystkich uczestników platformę biznesową.

Więcej o wydarzeniu na stronie organizatora: TUTAJ.

 

LinkedIn
Share