Absolwent Politechniki Poznańskiej oraz Wyższej Szkoły Bankowej

Ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe zdobywał w branży motoryzacyjnej, bankowej i fashion — zaczynając od poziomu specjalisty, a kończąc na poziomie zarządu firmy. Posiada szerokie i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów w międzynarodowych korporacjach.
Współautor strategii rozwoju marek Skoda, Seat, Audi, VW oraz Hyundai na rynku polskim. Współautor fuzji największych motoryzacyjnych firm na rynku polskim — Skoda Auto Polska oraz Kulczyk Tradex. Wspierał rozwój oferty VW Banku na rynku lokalnym, odpowiedzialny za obszar technologiczny w digitalizacji marki Skoda na rynku polskim. Przez ostatnie lata odpowiadał za projektowanie i wdrożenia systemów ofertowania klientów oraz automatyzację zbierania danych osobowych dla grupy VW (VW Group oraz VW Finansials) oraz grupy Hyundai.

Facebook
Facebook
LinkedIn