loader image

Strategia rozwoju Renomed

Do jakiego wniosku doszliśmy wspólnie?

Renomed to firma rodzinna, która produkuje nożyczki tworzone według autorskiego projektu od 1981 roku. Proces powstawania każdej pary nożyczek jest unikalny a produkcja w całości opiera się na ręcznej pracy gwarantując niepowtarzalną jakość. Warto w związku z tym zadbać o:

  • rozpoznawalność/widoczność firmy na rynku;
  • sprzedaż produktów;
  • rozwój nowego  produktu na potrzeby globalnego rynku;
  • wypracowanie  strategii,  misji i wizji nowego produktu – zgodnie z potrzebami firmy.

Jak pracowaliśmy?

Chcąc zrealizować założony cel wykorzystaliśmy coaching zespołowy, który jest ciekawą alternatywą dla szkoleń. Dlaczego? Zespół pracuje na rzeczywistych wyzwaniach ucząc się korzystać z kreatywnych form pracy a pomysły mają dużą szansę na wdrożenie, ponieważ zostały przez zespół wypracowane. Esencją coachingu  indywidualnego jest pomoc uczestnikom w dokonywaniu zmian w taki sposób, w jaki tego oczekują i pomoc w podążaniu w kierunku, w którym chcą dokonać zmian. Coaching jest procesem doskonalenia kompetencji w obszarze, który chce rozwijać Klient. Oparty jest na partnerskiej relacji i wzajemnym zaufaniu. Pomaga ludziom i organizacjom w stawaniu się tym, kim chcą być.  Wydobywa i wzmacnia to, co w ludziach i organizacjach najlepsze. Wzmacnia firmę  nie tylko przez rozwijanie indywidualnych kompetencji, ale też przez kształtowanie odpowiednich postaw. Plan sesji składał się z trzech modułów dotyczących struktury zespołu i roli poszczególnych ich członków, zarządu firmy, rozwoju nowych produktów i rozwoju strategii, misji, wizji i komunikacji firmy. Metodologia procesu coachingowego opierała się na cyklu: diagnoza potrzeb, wyznaczenie celów i metody realizacji, realizacja celów, ocena i podsumowanie.

Co wypracowaliśmy?

Wypracowaliśmy strategię marki w oparciu o kluczową propozycję wartości dla klientów wraz z modelem biznesowym, tożsamości marki obejmującej misję, wizję, wartości oraz strategii komunikacji. Umocnił się również zespół, który wie jak osiągnąć znaczącą przewagę rynkową i przejąć poszczególne odpowiedzialności za realizację wizji rozwoju organizacji oraz nowych produktów. Dlatego cieszy nas to, że firma może pochwalić się wieloma sukcesami – zarówno design nożyczek oraz opakowań doceniono na wielu międzynarodowych konkursach m.in. Nagroda DESIGN AWARD 2019 za design opakowania do limitowej serii produktów Brack&Grey czy w 2016 roku prestiżowa nagroda w dziedzinie wzornictwa iF DESIGN AWARD – złota nagroda iF Gold Award powędrowała do firmy RENOMED za nożyczki serii “Black & Gray & Silber”. ​

LinkedIn
Share